Tennish


Har precis kommit hem! Direkt efter skolan hade jag tennis i 3timmar och det var underbart! Solen stekte och vi spelade i 25 grader och shorts! Love it!! Vi tjejer ska tävla mot en annan skola på lördag så nu är det hårdträning även där som gäller- we'll beat 'em. När jag kom hem såg jag att Charlotte hade kinamat. Något jag har blivit galen i. Dumplings. Skulle kunna äta det i all oändlighet- så gott!

Trodde aldrig att jag skulle kunna äta det efter jag och Sofie såg en galen film om en kvinna som åt dumplings med människokött i så hon skulle bli gravid. Störd film. Börjar få massa minnen av alla galna filmer hon och jag såg. Min mamma trodde på allvar att vi skulle bli psykiskt störda av allt. Självklart visste inte hon om sanningen att henne "tuffa" dotter blundade igenom varenda film och var livrädd. Något jag fortfarande har men för. Kan inte åka en hotellhiss utan att jag har kommit på 1000 olika händelser som kan ske. Eller så fort TV:n börjar brusa sitter jag chockad och väntar på The Ring bruden. Yes, har inte avslöjat allt- och kan nog garantera att vi båda blev lite småvrickade efter allt- glöm då bara inte på ett underbart sätt


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah jaag har också störningar när jag är på "olämpliga" ställen, då kan jag tänka mig allt som kan hända, från the grudge till en incest äckel från "the hills have eyes". ussch!.

<3

2009-03-11 @ 20:54:06
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0