Ses om 3månader igen


Hade jättekul med Johanna idag. Hon kom hit såg hur jag bodde och träffade familjen. Har alltid så kul med henne! Vi gick förbi min skola och satt på fotball läktarna (åt chocklad donuts) och pratade igenom allt. Johanna är som jag nämnde tidigare min kompis jag känt sen jag var minimini. Vi bodde ett hus ifrån varandra och sprang över för att ses. Därför kändes det så funny att ses i Washington DC. Långt ifrån våra hus långt borta i Trollis. Yah, sen när hon skulle hem så var det sorgligt att säga hejdå. Vet ju inte riktigt när vi ses igen. Självklart så skallar vi varandra i ett försök att säga hejdå och sen springer iväg. Vi ses i Sverige snart





Kommentarer
Postat av: Mammy

Hej! Jag vill se bilder av er i Washington!! Kul att Johanna kom! Kram!

2009-03-09 @ 11:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0