Sophie Kinsella


Måste tipsa er även om min favoritförfattare. Jag brukar inte läsa så mycket böcker tyvärr, med tanke på att jag inte har (tar mig) tid för det.  Men när jag väl läser kan jag inte sluta. Har nu börjat läsa "Remember Me?" av Sophie Kinsella. Lovelovelove it! Hon skriver roligt, och det är en svag SATC-känsla över böckerna- med mer humor. Jag rekommenderar böckerna starkt. Tror även att vissa av dem finns översatta till svenska.

Självklart kommer jag vara den första som ser hennes film "Confessions of a Shopaholic". Titeln säger mycket, och det är galet hur mycket man känner igen sig ibland. Läs böckerna och ni kommer inte bli besvikna!


Från filmen, Confessions of a Shopaholic





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0