Silver Din


Finns det något underbarare än att bara sitta hemma ibland? Och då menar jag hela paketet. Din egna chipspåse, dina (vidriga) mjukisar och ditt favorit TV-program. Din stund. Personligen älskar jag dem, när jag är helt själv. Men. Självklart varar den inte länge. Ikväll var det samma sak. Dock var det mina kära vänner Chris och Boris som stormade in i rummet och vrålade att jag skulle med dem till SilverDining inom 5minuter.

Så iväg drog vi. I jeans och med en något godare lukt än tacochips. Självklart var det jättekul! Vi var cirka 15personer och satt och pratade bort två timmar. SilverDining är det härligaste stället att sitta på. Det är helt inrett i 50-tal och det spelas musik som Grease hela tiden. Sen hällde jag i mig en hink milkshake. Så gott...


Boris & Chris (Davisson ovan)





Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Hääärlig bild! :D :D

2009-01-31 @ 13:08:22
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: astrid

värsta katten längst upp ;0

2009-02-06 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0