Ny affär med H&M priser




Sådär, har nu kommit tillbaka från träningen och det gick jättebra! Känner mig stolt att ha kört lite nu. Resten av dagen kommer jag bara ta de lugnt- är ju ledig imorrn!

Ska tipsa er om en bra affär här borta. Har precis fått veta att Du kan beställa det härifrån och det skickas till dig! Affären heter forever 21 och har superfina kläder. Jag hittade bland annat min Homecoming dress där, för 20$ vilket är ett bra pris. Affären är i prisklass med H&M, så om du beställer därifrån rekommenderar jag dig att köpa mycket för frakten är dyr.

Blev helt kär i den här, måste dock få lite mer färg tills dess haha




http://www.forever21.com/               (kolla in sidan)

Kommentarer
Postat av: katti

åh jag ääälskar att kolla den sidan, men den laggar -.-

hörru USA är stört, orkar inte kommentera varje inlägg men det e nästan så jag inte tror det e SANT. dom e ju joner!

2009-01-27 @ 00:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0