Keep it fresh


Cleant! Från mitt förra blogginlägg tills nu har jag (tro det eller ej) städat! Så nu är hela mitt rum superfräscht och jag känner mig så. Stolt! Precis som att jag vill skryta lite, kanske bjuda hem nån kompis eller bara gå upp och småskryta lite för familjen.. Har även placerat in några av mina Ikeadoftljus så hela rummet luktar ros. Sist jag städade var (äckligt nog) i oktober kanske. Hittade min namnskylt från Thanksgiving under säng med en dammtäcke runt om. Yes, Thanksgiving är i november...

Tyvärr tappade jag min kamera på nyårsafton. Tror med 100% att den gled ur min ficka på en bensinmack, men jag vägrar ge upp hoppet. Har letat sönder och var nära på att sätta upp lappar i huset för jag så gärna ville hitta den.. Men den är borta...

Moi- till mitt rums räddning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0