Inte Igen..


Alla har olika sorters trauman som gör att man inte klarar av vissa saker. Även jag. Jag har nämnligen dåliga, eller, fruktansvärda minnen av hantverkare. Jag klarar inte med dem. Så fort nåt jag ska tänka på en pinsam situation så är hantverkare inblandade. Alltid, det är ingen överdrift.

*  Jag kommer ihåg e gång speciellt när jag var sjuk och nån kom in i mitt rum. Självklart blev jag galen över att min syster vågade sig in i mitt rum när jag sov så jag vrålade åt henne att dra åt helvete. Självklart hör jag en hantverkare muttra en tyst förlåt.

*  Jag ska leta efter mina skor hemma (iklädd underkläder). Helt insatt i letandet upptäcker jag försent att en hantverkare kommer. Snabbt springer jag bakom en dörr för att gömma mig. Men. Han kommer och när han ser mig kunde jag inte annat än skratta år situationen.


* NU. Jag ligger i min säng med min laptop och kollar runt lite på internet. Jag märker att dörren öppnas och in kommer 4 hantverkare som ska kolla mitt golv. Jag kunde heller inte springa ifrån med tanke på att minishorts är det sista jag vill visa dem.



Nej inte igen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenna, ja exakt. Ar ett utbytesar har i San Diego. Var pluggar du naganstans?

2009-01-27 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0