On y Va


Har precis hoppat ut duschen och är nu riktigt taggad! Ska bli så kul att åka nu. Vi kommer alltså vara borta i 3nätter och kommer lagom hem till nästa helg *yes. Var precis uppe och såg att min kära hostmum, Trish, har packat tre stora väskar och oändligt med kassar. Har ingen aning om vad hon ska göra med allt eller hur hon ska ha tiden att använda allt så när jag frågade henne svararde hon. "Ja vet inte vad som passar så det är bra att ta med så mycket som möjligt".

Hm. Har personligen med mig en minimini väska. Tror den blir bra.. Aya, ska upp nu och äta kinamat, resterna från gårdagen som var amazing..



New Orleans, bild från google så jag har ingen aning om den är realistisk..


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hört om kronprinssessan och daniels förlovning :D ??

2009-02-24 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0