Bränna?


Kom just hem från poolen, men har upptäckt en sak. Min "bränna" är, hm, udda. Sanningen är den att jag (trots mitt svenska påbrå) inte blir röd- utan gul. Jag har ingen aning om varför men jag är gul- currygul. Varför.. Tog fram en bild från igår, och har granskat noga, jag är inte gul här..

Killen till höger är min kära vän Will. Vi var ute med hans båt igår och åkte vattenskidor. Jag krigade för mitt liv att komma upp, och när jag till slut gjorde det blev jag överlycklig och gjorde framstupa magplask. Vi åkte även ring efter vattnet. Superkul!! Jag åkte med Phil, som armbågade mig cirka 30 gånger i ansiktet. Vaknade upp idag med en grov wiplashskada och blåmärke på hakan.. Lever farligt...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0