sommar planering


Minusgrader och snö. Mörker. Att mitt ibland detta sitta och superplanera sommaren kan tyckas konstigt- men tro mig. Jag är redan där. Vad ska jag göra? Självklart ska, och vill jag ha ett jobb! Förra sommaren jobbade jag i två månader på McDonalds, men vill nu prova på något nytt.. Den enda nackdelen är att det är så svårt att hitta. Har skickat ut mina CV:n överallt och hoppas verkligen på något!

Men efter jobb så vill jag resa. Jag älskar att komma iväg och se nya platser- nytt!! Just nu vet jag bra inte vad eller var. I Europa? - Yes.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Fy fan vad kul om du vill följa med!! Det blir nog Du, Jag och Mulki och Min bögkompis Travis och kanske Johan o Mumin. Vi kommer ha galet kul :D



I resekategorin till höger i min blog "travels" så har jag lagt upp en karta över hur vi ska resa dock antalet dagar vi stannar i varje stad/land lär variera på hur länge vi känner för att stanna när vi väl är där. jag menar vi kanske träffar värsta nice killarna någonstans och vill stanna kvar med dem ett tag ;)

2009-03-02 @ 07:51:43
URL: http://hsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0