Är I Ny Kostym


Älskar den här helgen. Älskar låten. Älskarälskarälskar!!



Åkte in i fredags till DC där jag mötte upp Joel. Vi gick runt lite och mötte senare upp Paul- och tillsammans drog vi alla till tågstationen. Väl där inne så letade vi upp ankommande bussarna. Jag kunde inte sluta hoppa uppochner.. Jag hade det största leendet på mina läppar. Vi fortsatte leta och till slut så hände det. HON KOM!!! Min käraste vän Johanna made it!

Alltså, för att ta med historia. Johanna, är en av mina bästa vänner och har under en tid bott hos sin pojkvän utanför Boston. Hon kom nu i helgen ner till DC för att hälsa på oss, och hon bor under tiden hos Joel. Jag har inte träffat henne sen i juni, och det var så kul att se henne! Vi hade planerat att ses på lördagen så det var jättekul att se hennes min när jag mötte upp henne, hon blev överaskad!

Tillsammans åkte vi först till Joels lägenhet som var så fin och stor och låg precis utanför Georgetown och drog senare ut. Hade så otroligt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0