Underworld


Jag gillar inte fantasyfilmer. Alls. Det går bara inte. Så fort jag får veta att jag ska se en fantasyfilm så kommer en varningsskylt upp. För mig går det inte att vara seriös under en film som det- vilket jag märkte nu. Jag skrattade hysteriskt under fightingscenerna eller när varulvarna visade sina sylvassa tänder.

Filmen handlade om några vampyrer som hade ett enormt slott i ett kungarike. De hade förslavat några av sina värsta fiender, varulvarna. Slavarna ville bli fria och vara med de andra varulvarna utanför kungariket, så de bestämde sig för att rymma. Dilemmat var bara att ledaren för varulvarna hade ett förhållande med prinsessan av vampyrerna.. Hur ska de gå...

Kan inte skriva mer, den var så dålig.




                                                                                                   Tuff Vampyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0