No more Söndagsångest


Det är något med söndagar och mig. Jag har alltid grov söndagsångest, och börjar alltid bli småsur över att måndagen är läskigt nära. Som tur är har jag hittat en vändning. Jag började träna här borta fighting, Muay Thai. Nu tränar jag i princip varje dag- och jag älskar det.  

Självklart hade jag ingen aning vad jag höll på med i början, och jag kunde inte alls göra någon övning så att de såg varken, tufft, farligt eller seriöst ut. Jag såg mest väldigt vilsen ut och började tänka på att börja spela tennis igen. Men sen kom envisheten tillbaka till mig, jag ska visa dem att jag kunde. Kanske inte nu, men tro mig, jag ska. Mycket riktigt!Jag började träna mer ofta och kunde se en stadig positiv utveckling. Både med min träning och att jag blev mycket gladare av att röra på mig.

Därför vill jag tipsa er om det! Ta och pröva på en fightingklass, oftast är det så att man kan provträna en gång gratis, och ni kommer att se hur kul det är. Kanke är det en dold fighter i dig? (Tro mig du kommer heller inte vara enda nybörjaren!)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0