Mitt Körkort


Ge mig!! Vill så gärna ha mitt körkort. Men. Det innebär att jag måste ta det också. Har bestämt mig att det första jag ska göra när jag kommer hem till Svea rike är att fixa mitt körkort. Jag kommer köra hela tiden och showa med mitt körkort hela tiden. Sedan kommer jag köra sådär onödigt mycket, fram och tillbaka. Som när man fick sin första cykel. Precis så kommer jag vara. Sen måste jag ju ha en bil också. En fin bil.

Min värdpappa kom hem med en Hummerjeep igår som han ska ha under en vecka. Jag har bokstavligt suttit utanför fönster för att beundra den. Hummer. Köra en Hummer. Ha en Hummer. Wow...



Vilket är mest verklighetstroget, kuggfråga..

Kommentarer
Postat av: Simon

Tjena! Intressant det där med att åka som utbytesstudent. Jag håller på att försöka åka utomlands som volontär (Spanien).



Hur är det i USA, och vad gör du där?

2009-01-28 @ 22:12:01
URL: http://simonsjostrom.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0