Katten hade rabies


Oh Yea. Kan först berätta min teori om katter. Vidrigt skit. Jag hatar katter, och kommer aldrig gilla dem. Här hemma har vi två stycken, en som är OK och en som är total vidrig. Den äckliga katten bitts. Och självklart bet den Rick igår i handen. När han vaknade upp såg han att hela armen var röd och supersvullen. Han drog direkt till en läkare som skrev in honom på sjukhus. Och där är han nu.

Trish beslutade sig för att inte, under några omständigheter lämna honom. Så hon sover över i en fotölj bredvid.. Vi har precis kommit hem efter att ha droppat av ett 6pack DrPepper, tuggummin, mjukisar, tofflor och äppelpaj.

Uh, hoppas han mår bättre och kommer tillbaka snart..

Min dag spenderades efter skolan i träningsrummet med en läkare (as well). Jag har nämnligen skadat min ankel (Achilleshälen!) och har fått ett blåmärke på benet. Alltså inte synligt utan inuti.. Det hela gör ont när man går med tanke på att det sticker till varje gång jag lägger över vikt eller går på det. Så efter en och en halvtimmes sjukgymnastik kändes det bättre och jag kunde gå min första promenad på en vecka!!!!

Imorrn är det äntligen fredag, och jag hoppas jag kan gå till Lukas fotbollsmatch! Vore så kul att se honom spela!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vem är Lukas?? :)

2009-04-17 @ 18:13:14
URL: http://hsdiary.blogg.se/
Postat av: Hannah

illa. Nej jag är mer of a dog person. Kattar är fan tråkiga och onda.

2009-04-19 @ 20:06:15
URL: http://hsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0