Lämnar ett hem för att åka hem?


Aah, solen skiner och det är cirka 25 grader varmt. Underbart! Jag kom hem för ett tag sen från min Thaiboxning, som varade i två timmar. Ugh, är helt slut.

Pratade med min kära familj i en timme. Kan inte förstå att jag är hemma om cirka 3veckor!! Bara tanken på att prata svenska.. Hur jag än försöker så kan jag inte förstå det. Jag bor här nu, och åka hem?.. G A L E T !

Hur som helst, ikväll har min kära vän Parvin sin fördelsedag, och vi ska fira den på Cheescakefactory. Yea, massa mat! Dock är jag äckligt trött och skulle helst vilja stanna hemma.. Även om det är lördag, jag känner att jag är färdig med den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0