Updates


Yessss, har inte uppdaterat bloggen på hur länge som helst nu. Vet. Och än en gång det ska bli ändring. Sitter just nu hemma (en fredagskväll) och är sjuk. Har feber och vidirg hosta. Det värsta är att jag borde inte sitta här just nu. För om sanningen ska fram så har jag gjort mig själv sjukare.. Igår hade jag relativt hög feber, men gick trots det till skolan. Sedan såg jag något som upprörde mig. Vill inte nämna det i bloggen men efter det så kände jag bara att jag ville iväg och träna. Så trots att jag har feber och (narkoman)hosta drog jag till min kära thaiboxning.

Självklart kändes det mycket bättre efter- psykiskt. Men i morse hade jag ingen röst och var helt virrig av alla feberdrömmar. Så blev hemma hela dagen. Hade som tur var en kompis som kom över vid 14-tiden för att säga hej. Men när han märkte att jag knappt kunde prata blev besöket i cirka 30minuter.

Är så uttråkad!! Måste också säga att en av mina bästa vänner här borta är med i en talangshow här borta- och ska göra magdans. Något jag verkligen ville se men missar!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0