Prom



Sitter här med min middag och är galet trött. Har kommit på att min kärlek till bagels är enorm- skulle kunna leva på det med CreamCheese resten av mitt liv. Hade det kul i skolan idag, som ni vet så är Prom Hysterien i full gång. Mina kära vänner har redan kollat in klänningarna och märket på make-upen de ska ha. Sedan kollar vi in vilken kille som kan bli acceptabel att ha som date. Personligen så vill jag bara hitta en anledning till att inte gå. Vad som helst- jag vill inte. Usch, tycker bara att det är överskattat och blir chockad när jag hör om mina vänner som har lagt ut 400$ på en klänning, och det är inte ovanligt alls.

Aya, har en månad kvar (AAAAH!!!) så ska intala mig att inte oroa mig..

Ska dra ner och springa nu ett tag. Min coach har lagt om mitt träningsschema så har ett mindre helvete nu framför mig fullt med massa saker att göra.



Coach, och yes han är lika tuff som han ser ut







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0