Ny Reklam


På träningen i tisdags kom det in två nya killar som ville prova på. De hade aldrig nånsin gjort någon typ av fighting förrut och var helt vilsna. Efter passet stod jag med min tränare och pratade lite angående tekniker och så vidare. En av de nya killarna, kort lite småtjock kille gick förbi. Min tränare frågar honom då;

Så du ska börja träna här?

Aa, det verkar bra. Jag ska definitivt börja!

Bra, för om du gör det så lovar jag dig. Dom kommer aldrig slå dig igen.

Jag fick en chock och en våg av skratt kom- omöjlig att hindra. En sån klockren- elak kommentar har jag inte hört på länge. Att ta för givet att killen var mobbad.. Min tränare insåg själv vad han hade sett och började även han skratta. Och tro mig- det här är inte det värsta han har sagt. Undrar bara om killen kommer tillbaka.

Vi hade en annan ny kille här för två veckor sen. I slutet av passet så har vi alltid 10minuters situps och armhävningar. Min tränare gick fram till killen, kollade på hans mage samtidigt som han skrek ut "FAT- this is good for you".



Det lönar sig att hålla sig i form (haha)




Kommentarer
Postat av: Hannah

HAHAHA fy fan vilken skön tränare jag skulle dock vara rädd för honom haha

2009-03-15 @ 08:58:50
URL: http://hsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0