Mat, mat


Har precis kommit hem från en supergod middag. Lukas pappa bjöd med oss alla ut och åt. Vi drog in på resturangen invigde det med att spilla ut ett glas Cola. En millisekund efter ett glas Sprite. Familjen Smith & C.O är här! Servetrisen blev galen och vi försökte fråga efter ett runt bord samtidigt som Spencer sprang under bordet och kastade runt servetter. Underbart kaos.

Efter maten gick jag förbi en vän till mig som jobbar i Ben&Jerry glassbutiken. Vi har matte tillsammans (och failar), och satt och pratade om det. Mitt inne i diskussionen så kommer min sis Charlotte in tillsammans med Trish. Dom blir glatt överraskade att min vän jobbar i den mest underbara affären ever. Glass. Jag presenterar dem, och de får massa glass. Trish blev superimponerad av en så snäll kille. Sedan berättar hon om hur sina små tvillingar behöver hjälp i matte, och genast erbjuder sig killen att bli deras speciallärare. Han berättar om vilken underbar lärare han är- och alltid hjälper mig. Jag trodde jag skulle dö av skratt.

Trish blir överlycklig och han skriver ner sitt nummer.. Herregud..


Kommentarer
Postat av: Hannah

haha viist jag älskar honom också haha satt å titta på hans klipp på youtube i typ 5 timmar haha tror inte att jag sätt alla än XD



HAHA framförallt DINA killar haha du gillar ju blatte killar, de är fan ännu mer anti bögar ;D

2009-03-28 @ 06:21:46
URL: http://hsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0