Kortspel på TV


Jag fattar inte principen. Ledsen. Men vem kollar in kortspel på TV:n. Hur kan du titta på programmet i länge än 5minuter? Sitter här med Spenc som jag tidigare skrev, och vi kollar igenom alla TV-kanaler. Just nu sitter han och retar mig, han har nämnligen hittat det mest meningslösa TV-programmet i världshistorien. Programmet går ut på att tre (idioter) får de mest patetiska frågorna och ska matcha svar. Ex ; Vad jobbade Jay som under Jay's Garden serien som sändes på 80-talet. Självklart kan de svaret. Gaaaah blir galen på såna program. Sedan ska de samla poäng, som de får i form av kort från en kortlek- och de ska först upp till 21.

Har försökt få honom att byta samtidigt som jag surt mumlar "retarded" varannan sekund åt deltagarna.


Dåliga TV-program.. Hehe yes jag är trött



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey märtha !

hoppas allt är bra med dig,

saknar dig Astrid

2009-03-05 @ 18:39:39
Postat av: Hannah

hahah.. kolla på "are you smarter than a 5th grader" tro mig det är RETARDED ;) finns iofs många retarda program från usa.. tex jerry springer show... och det där där hemliga polisen filmar folk som är otrogna .. eh the list goes on ;)

2009-03-07 @ 19:41:05
URL: http://hsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0