48 dagar


 
Världens förändras
Stor uppståndelse



Världen firar

Förbered dig på något nytt!

Är du redo


Hihi. Det är min födelsedag!! Ska äntligen bli 18 och myndig. Yeah. Har redan satt upp nya mål för vad jag ska göra, och den högstab prioritringen är körkortet. Jag s k a  ha det. Jag ska glida runt i en bil efter sommaren (eller mammas volvo), för som jag har berättat en miljard gånger här borta så kör alla här borta. Har testat att köra en gång, och det höll på att sluta illa.

Jag körde runt på en parkeringsplats med en vän. Sedan skriker han att jag ska svänga åt andra hållet, och snabbt försöker jag byta håll, samtidigt som jag ska bromsa. Jag missar bromsen och trycker på gasen. Haha, krascha inte men vågade inte köra mer efter det. Men, nya tag när jag kommer tillbaka, och jag ska lära mig lite mer baser då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0