Tennessee


Har precis vaknat upp av att solen lyser på snön, vilket gör mitt rum 100gånger ljusare. Ljus för mig är tecken på att det blir snart vår. Har redan nu börjat längta till att ta bort höstjackan och börja med lite mer våriga kläder. Tänk när man bara kan ha jeansjacka... Menmen, det kommer...

Har även fått ett mail från en vän till familjen som bjuder ner mig till Tennessee! Det vore underbart om jag kunde komma dit! Jag var där för cirka 2år sedan och jag älskade det. Det är en väldigt speciel stat, charmig! Och precis som jag visade i mina första inlägg, massa rednecks och hillbillys. Jag kommer ihåg första gången jag kom dit och hade mina Hollywood bilder av USA... stämde inte så bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0