School



Äntligen
! Har precis kommit hem från en skoldag som kändes oändlig.. Bussen var här 6.45 och det kändes inte motiverande alls att lämna sängen för att möta den kalla och mörka morgonen. Väl i skolan börjar man mjukna upp lite, trots att man är trött som bara den. Hur som helst, drar dagens schema

US VA History; Här får du sitta i 97 minuter och höra allt om hur bra staten Virginia är. Lektionen är bra att ha på morgonen för man hör så mycket korkade grejer att man inte kan sova. Något min lärare sa förra lektionen var att anledningen till att européer kan prata flera språk är för att vi är så nära varandra. Inget annat. Jag var nära på att ställa mig upp och skälla ut hans idéer men. Han är lärare.. 

Alltså min lärare älskar sitt land till döden (absolut inget fel med det i normala proportioner). Människan kan inte sluta prata om att det är en heder att vara här, prata språket och att alla ser upp till USA, united states of America, God bless..

Leadership; Har en underbar lärare här som är så engagerad i allt! Hon älskar att hjälpa folk och gör allt för att Du ska må bra. Med henne åker vi bland annat till ett lågstadie där vi i klassen hjälper elever på olika sätt. På grund av att jag har ett intresse för matte så hjälper jag en grupp 8-åringar med det. Underbar klass, man blir alltid glad efter man hjälpt till!

GeoSystem; Usch.. Har inga ord.. Pallar inte människan... THar honom i 97 minuter och innan lunch..

Franska; Erkänn. Det är bra trots allt. Jag går här i en underbar klass och vi har alltid så kul. Tänk dig 30 elever med den bredaste amerikanska dialekten. Oh det är oslagbart! Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0