Like really?


Men. Vet att ni säkert undrar om alla mina American Pie crazy partyn. Och jag är ledsen men. Det finns inte. På riktigt, när du går i High School sista året så är alla galna över college. Alla sitter hemma och pluggar och gör allt för att komma in. Det finns ingen tid att ha fest och förstöra en plugghelg. Jag har aldrig tidigare sett en sån plugghysteri, och jag tackar Gud att jag inte behöver kriga för att komma in på college. Tydligen börjar de flesta festerna och "det roliga livet" så fort du är accepterad/inne i college. Innan dess är det bara att plugga...

Dock så är det många födelsedagsfester då det inte finns nån alkohol utan alla har mest kul. Lite annorlunda från de svenskafesterna men allt blir såklart vad man gör det till! Alkoholgränsen här borta är 21, så om någon skulle "busta" din fest kan dina föräldrar hamna i problem.


  
Bild nummer 1 finns tyvärr inte utan är från en film.
Bild 2 är från ett "study party" i biblioteket..


Kommentarer
Postat av: paulin

gud, hur mycket kostar det att vara utbytesstudent i usa i ett år , eller som du ska ? alltså jag har typ drömt om att göra det skitlänge ! avundsjuk.. haha ! men svara gärna på min blogg :) pyss

2009-01-21 @ 00:12:52
URL: http://missmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0