Komma fram

Alltså, jag kom till en familj precis utanför Washington DC. Jag fick veta att de hade ett tvillingpar (kille och tjej 12 år gamla) och att de även skulle ta emot en tyskutbytesstudent.

Min sommar hemma i Sverige gick fort, och jag förstod nog aldrig riktigt vad som väntade mig. Att jag skulle vara borta under en så lång tid. Jag kunde heller inte bara åka hem- det där var mitt hem. Sen, 19e augusti gick planet från Arlanda. Under hela flygresan var jag nervös och frågorna snurrade runt i mitt huvud, vad händer om..?

Hur som helst, när jag kommer fram, 13 timmar senare så står de mycket riktigt där och väntar på mig. Äntligen starten på något nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0