It was Friday !


Vaknade upp med ett stort leende. Fredag!! Blir alltid så glad av känslan av att "efter idag  väntar en helg". Så trots att alarmet stod på 5.30 så var jag på topphumör.

Kom till skolan och allt rullade på fint. Har till och med börjat gilla skolmaten här- tro det eller ej men den är helt okej nu. Efter skolan så gick jag med några kompisar och spelade tennis. Som jag tidigare har nämnt så är min skola enorm, och har bland annat ett flertal tennisbanor. Så vi spelade i 2.5 timmar. Så skönt och jättekul! Ska ha "try outs" för tennisteamet här borta på måndag så måste ligga i nu!!

Efter tennisen så drog vi iväg en grupp och åkte skridskor i en stor rink. Första gången för vissa, för andra 3e gången den här veckan! Hade bland annat en kompis som lyckades göra 5magplask på isen. Samtidigt som jag hör en annan sjunga "Vi sitter här i venten" oavbrutet. Senare drog vi och åt- godaste maten nånsin!!

Kom precis hem och är galet trött
Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0