I love Money


Precis så heter mitt nya favoritprogram. Upptäckte programmet igår när jag zappade bland alla tusen kanaler. Showen är baserad på cirka 20 personer- som alla tidigare har gjort skandaler i tidigare tv-shower. Med andra ord garanterade idioter. Superkul! Vi ska nu följa dem när de är uppdelade i två lag- krigar om vem som ska vinna 100,000$.

Vad ska nu människorna göra för pengarna? Ska ADHD-killen på 30 år lyckas flytta ut mammas källare? Kommer tjejen kunna betala av sina silikonbröst? Kommer en annan tjej kunna köpa sin husbåt- trots att hon är rädd för vatten?

Kan inte beskriva hur underhållande det är. Alla har smeknamn- och de är galet konstiga. Du hör allt från T-Weed, the Entertainer, 20-pack med flera.. Efter att ha kollat konstant så är jag övertygad. Vissa gör allt för pengar, tro mig, allt. 


Bild 1; Underlig kille som visar sin lycka över pengar
Bild 2; Hela gänget som gjorde min gårkväll underhållande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0